Lietuviškos elektroninės parduotuvės: kokias funkcijas sutinkame dažniausiai?

Elektroninių parduotuvių kūrimas – ypač populiari paslauga mūsų šalyje šiuo metu. Ir tokia situacija jau nieko nestebina, nes kiekvienas, kuris įvertina internetinės parduotuvės privalumus, netrunka pastebėti, kiek daug puikių galimybių tai gali atnešti verslui. Tad, pabandykime apžvelgti, kokie sprendimai dažniausiai pasirenkami kuriant internetines parduotuves.

Kalbų palaikymas

Nors mūsų šalis nėra viena iš tų, kurioje gyventų daug įvairių šalių tautiečių, verta pastebėti, kad internetinė prekyba, vykdoma mūsų šalyje, iš tiesų  draugiška kalbantiems kitomis kalbomis. Vertindami internetines parduotuves pamatysime, kad turinys dažniausiai yra palaikomas bent 2 – 3 kalbomis.

Priminimas apie neįvykdytą užsakymą

Dar viena funkcija, kurią galima taip pat labai dažnai išvysti, yra priminamas apie nebaigtą vykdyti užsakymą. Verta pastebėti, kad situacijos, kuomet žmonės lankosi vienoje ar kitoje internetinėje parduotuvėje, įsideda į krepšelį pasitikusių prekių, tačiau taip ir neįvykdo užsakymo, iš tiesų yra labai dažnos. Taigi, tokiais atvejais ypač tikslinga priminti apie nebaigtus vykdyti užsakymus.

Iššokantys langai su nuolaidomis

Jei reikėtų įvardinti vieną elementų, kuris ypač džiugina internetinių parduotuvių lankytojus, tai būtų nuolaidos. Taigi, nieko keista, kad šiandien elektroninių parduotuvių kūrimas yra neįsivaizduojamas ir be dar vienos funkcijos – iššokančių langų su nuolaidomis. Jei jau siūlote nuolaidas, tai jos turi būti lengvai pastebimos. Taigi, iššokantis langas šiuo atveju yra puikus pasirinkimas. ši funkcija garantuoja, kad kiekvienas, užsukęs į jums priklausančią internetinė parduotuvė kūrimas, tikrai sužinos ir apie teikiamas nuolaidas.

Iššokantys langai su kvietimu užsiregistruoti naujienlaiškiui

Dar viena, ypač dažnai sutinkama funkcija, yra iššokantis langas su kvietimu užsiregistruoti naujienlaiškiui.

Taigi, jau įvardijome, kokie yra populiariausi pasirinkimai, kuriant elektronines parduotuves, belieka tik pridurti, kad jie naudingi abiems pusėms – tiek elektroninės parduotuvės savininkui, tiek lankytojams. Taigi, jei dar tik planuojate pateikti užsakymą elektroninės parduotuvės kūrimui, tačiau nežinote, kokie sprendimai turėtų būti įgyvendinami, belieka tik pridurti, kad šiame tekste aptarti pasirinkimai, gali tapti idealia išeitimi. Kita vertus, labai svarbu aiškiai identifikuoti savo poreikius bei rinktis tuos sprendimus, kurie galėtų juos pateisinti.  

2019-06-18T15:01:58+03:00